Jaké hlavní živiny by měl nabídnout jídelníček na hubnutí?

Potřebujete nutně zhubnout? Pokud ano, zapomeňte na hladovění a raději zkuste jídelníček na hubnutí. Ten, pokud je správně napsán, funguje nejenom spolehlivě, ale i rychle a dlouhodobě. Jeho výhody jsou spojeny mimo jiné také s tím, že je založený na dostatku jídla a tedy i na dostatku živin. Mezi ty základní, které by měl jídelníček obsahovat, zaručeně patří hlavně vitamíny a různé minerály. Ty nejenom zaručí bezproblémové fungování našeho těla, ale zaručí nám také to, že budeme moci naše tělo i dobře vyčistit od škodlivin, stejně jako nastartovat náš metabolismus. A to je cesta k efektivnímu spalování.

Co dále jídelníček na hubnutí obsahuje? Bílkoviny a vlákninu

Obě tyto látky také budeme čerpat z běžných potravin, jejichž skladba bude odpovídat našim potřebám, možnostem, stejně jako našemu metabolickému typu. Bílkoviny jsou důležité hlavně pro růst svalů, díky čemuž můžeme naše hubené tělo lépe vymodelovat do potřebné podoby. Vláknina je zase důležitá proto, aby podporovala trávení. Je ale ještě druhý důvod, proč ji jídelníček na hubnutí obsahuje. Tím důvodem je samozřejmě to, že dokáže velmi dobře navozovat pocit sytosti. Díky tomu může eliminovat i tolik časté chutě na sladké a nezdravé jídlo, díky čemuž bude naše dieta skutečně tak účinná, jak má být.

Paradoxně je třeba, aby dietní jídelníček obsahoval i tuky a sacharidy

V tomto nemá mnoho lidí stále jasno a myslí si, že hubnutí se obejde bez těchto látek. Je to ale jeden velký omyl. Tuky nemusí být vždy špatné, jelikož například ty obsažené v rybách jsou pro naše tělo nezbytné. Proto je dietní jídelníček obsahuje. Sacharidy zase jíme proto, abychom měli během celého dne dostatek energie. Zde pozor na fakt, že se jedná o jednoduché cukry, obsažení třeba ve sladkostech. Jedná se o cukry složené, které nám dodávají energii postupně. Díky tomu i při dietě dokážeme běžně fungovat, ale třeba také i bezproblémově sportovat.